piątek, 10 lutego 2012

Polish Su 22 M4.

Poland is equipped with 48 aircraft, the Su 22 M4.


5 komentarzy:

  1. Weeeź, człowieku, nie rób mi nadziei. xDDD Spoglądając na listę polecanych na moim blogu myślałem, że jest napisane "Polska kupuje Su-24". ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. No nieźle, to już nawet na używane Su 22 się połaszczyłeś :D, no minimalizm naszego MON jest faktycznie porażający i może prowadzić do takiej desperacji :D, a druga sprawa że angielski znam dzięki takiemu panu co nazywa się Google, chyba jakiś anglik :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Teraz w dobie tych cięć militarnych (na zachodzie) można przebierać w używanych samolotach, przyznam się że ja to mam smaka na F/A 18 C,D...)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie chodzi o angielski - przewidziało mi się. ;)
    F/A-18?! Człowieku - ścierwo! ^^ Nasze F-16 są lepsze. O ile F-18 były w miarę ok, to F/A-18 to już totalna porażka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Oczywiście nie podzielam Twojego zdania co do F/A 18 C,D = wiadomo :D, ale o tyle masz rację że mamy na wyposażeniu już F 16 więc najbardziej sensowną opcją jest zakup najlepiej nowych jak i używanych F 16. Ja tylko napisałem na co mam smaka :D, no ale jednakowoż sępem nie jestem :D

    OdpowiedzUsuń