czwartek, 17 listopada 2011

Kołobrzeg w jesiennym słońcu

Zdjęcie z listopada 2011 roku...

7 komentarzy:

  1. Taki mały, ale jaki sprytny :), Kodak EasyShare Z 885...)

    OdpowiedzUsuń
  2. no i ok, bo nie aparat robi zdjęcia tylko człowiek, ja tez czasem robie fotki, tu są

    http://www.photoblog.pl/ugudada

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem tego samego zdania co do aparatów. Ładne te zdjęcia Legnicy, tęsknicie za "małą Moskwą" :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mi tam było dobrze, wtedy z Armią Czerwoną przez płot ... miło wspominam ale ja mam 36 lat i nie jestem hmm reprezentatywny, to ci powiem że wielu tęskni tu za starymi czasami, bo w nowych czasach Legnica z roku na rok tylko podupada ...

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie dziwię się, całe Lubuskie to region o dużym bezrobociu, swego czasu było też w tamtym regionie dużo naszego wojska...

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mieszkam w Legnicy na dolnym śląsku, wiadomi u mnie bida z nędzą, jednostka wojskowa likwidowana była przez 15 lat, czyli centrum szkolenia łączości, 15 lat chyba by wszyscy z kadry zdązyli na emeryture odejsc ... teraz majątek stoi i niszczeje z roku na rok. A w żarach i żaganiu bywam służbowo - z tym że to jeszcze nie lubuskie a łużyce, w żarach włsciwie mieście garnizonowym wojska niema ... co ciekawe kościół garnizonowy jest ... w żaganiu jest jedna jednostka, zredukowana do minimum, wszystko co było poszło do świętoszowa ...

    OdpowiedzUsuń